19 Φεβρουαρίου 2016

Πέντε χρόνια μητέρα

Inventive mommyΠέρασαν κιόλας 5 χρόνια από την μέρα που ήρθε το τζιτζίκι μου στη ζωή μου. Πέντε χρόνια μαμά, πέντε χρόνια να εξερευνώ και να μαθαίνω την μητρότητα. Με τα πάνω και τα κάτω , με τα καλά και τα άσχημα. Κάθε μέρα μια καινούρια πρόκληση που πρέπει να αντιμετωπίζουμε μαζί με το τζιτζίκι μου.Γιατί σε αυτόν τον δρόμο της μητρότητας είμαστε οι δυο μας, μαζί να προχωράμε .

Μητέρα και γιος να είμαστε στην ίδια θέση , εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενου.

Εγώ από την μια να μαθαίνω ή να προσπαθώ να μάθω συνεχώς και να προσαρμοστώ στην νέα κατάσταση της μητρότητας και παράλληλα να προσπαθώ να διδάξω και να δείξω στο τζιτζίκι μου τη ζωή. Από την άλλη ο μικρός μου ανακαλύπτει κάθε μέρα νέα πράγματα και με εκπαιδεύει πως να βλέπω και πως να αντιμετωπίζω τις νέες καταστάσεις.



Μητρότητα λοιπόν!

Νεύρα κούραση , εξάντληση να χάνεται η υπόσταση της γυναίκας μέσα της.
Να ξανά ανακαλύπτεις τα όρια σου, τα όρια της υπομονής και της επιμονής.
Να προσπαθείς συνεχώς να είσαι τέλειος , να γίνεις καλύτερος , να είσαι πρότυπο για το παιδί σου να προσπαθείς συνεχώς για το καλύτερο.

Το βλέπεις να μεγαλώνει , να ψηλώνει, να κάνει απίστευτους συνειρμούς σκέψεων , να αναπτύσσει τις δεξιότητές του, να προσπαθεί να γράψει, να διαβάσει ,να καταφέρει κάτι καινούριο.

Και έρχεται και εκείνη η στιγμή που ένα παιδικό χεράκι σε ακουμπάει απαλά, σε αγκαλιάζει, πιάνει το χέρι σου για να πάτε μαζί. Δεν έχει σημασία το που αλλά το μαζί.
Σε φωνάζει  με  διάφορους τόνους τσιριχτά, συνεχόμενα , χαμηλόφωνα, φωναχτά, δειλά, με γέλιο, με νεύρα.
Μαμά , μανούλα, μαμάκα ......

Inventive mommy




Περάσαμε πολύ δύσκολα κάποιες στιγμές αλλά συνεχίζουμε μαζί και δυνατοί με καινούρια όνειρα και πολλές ελπίδες.

Πέντε χρόνια μου έμαθαν έναν άλλο τρόπο ζωής , μου έδειξαν μια άλλη πραγματικότητα.
Και όλα αυτά χάρη στο τζιτζίκι μου.

Χρόνια σου πολλά και σε ευχαριστώ που υπάρχεις στην ζωή μου.

Συνεχίζουμε να προχωράμε μαζί με πολλή αγάπη και πολλές αγκαλιές