27 Απριλίου 2016

Το επόμενο βήμα στον κόσμο του ίντερνετ

Είναι στην φύση μου οι αλλαγές. Πολλές φορές νιώθω ότι τελματώνω και χρειάζομαι να πάω παραπέρα , να αλλάξω να προχωρήσω.

Έτσι ακριβώς ένιωσα κάποια στιγμή με το μπλογκοσπιτάκι μου. Ένιωσα ότι έχω τελειώσει αλλά δεν ήθελα να σταματήσω να γράφω και να έχω επαφή με τον κόσμο του ίντερνετ. Άλλωστε αυτός ο κόσμος με κράτησε και έφτασα ως εδώ . Στα δύσκολα μέσα από αυτόν τον ψηφιακό κόσμο έγραψα , εκτονώθηκα έκανα την ψυχοθεραπεία μου . Το περίεργο ήταν και συνεχίζει να είναι ότι ενδιαφέρθηκαν άνθρωποι να διαβάσουν αυτά που έγραφα. Και με κάνει περήφανη !

Έχω όμως την ανάγκη για μια αλλαγή , για να προχωρήσω όπως προχωράω και στην ζωή.

Κάνω λοιπόν μια νέα απόπειρα στην πλατφόρμα wordpress . Ευκαιρία να μάθω και πως λειτουργεί.
Τις περιπέτειες μου πλέον στην μεικτή οικογένεια αλλά και η νέα ζωή στο χωριό είναι στο www.mynewfamily.gr.

Θα με βρείτε λοιπόν στην παρακάτω διεύθυνση




Και επιπλέον έχω φτάσει αισίως τα 200 άρθρα. Διακοσάρισα ! Δεν είναι και κάτι φοβερό συγκριτικά και με άλλα μπλογκ αλλά για μένα είναι κάτι πολύ σημαντικό.

Η ηλεκτρονική μου διεύθυνση είναι info@mynewfamily.gr για όποιον θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου.

Μπορείτε επίσης να με βρείτε:

Facebook - mynewfamily.gr

Instagram -@mitsiouantigoni

Pinterest - mynewfamily

Twitter - @MitsiouAntigoni

Σας περιμένω λοιπόν να περάσετε και στο καινούριο μου "σπιτάκι".


Σας εύχομαι Καλό Πάσχα και πολλούς αγαπημένους ανθρώπους γύρω σας.
Καλό Πάσχα